Všeobecné velkoobchodní podmínky

Všeobecné velkoobchodní podmínky

Tento dokument obsahuje všeobecné obchodní podmínky platné pro velkoobchodní nákupy prostřednictvím e-shopu pro zákazníky s IČO (firmy, spolky, organizace). Podmínky se řídí aktuálně platnou legislativou České republiky a vztahují se na obchodní vztahy mezi provozovatelem e-shopu a velkoobchodními zákazníky.

1. Všeobecná ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi dodavatelem (provozovatelem e-shopu) a kupujícím (právnické osoby a podnikající fyzické osoby).

1.2 VOP se vztahují výhradně na prodej zboží určeného pro podnikatelské účely, nikoli pro spotřebitele, a tedy nepodléhají některým zvláštním právům spotřebitelů, jako je např. právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

1.3 Kupující je povinen při zadání objednávky uvést správné a úplné identifikační údaje včetně platného IČO a DIČ, pokud je plátcem DPH.

2. Objednávky a uzavření kupní smlouvy

2.1 Objednávky jsou podávány výhradně prostřednictvím e-shopu nebo po individuální dohodě.

2.2 Potvrzením objednávky ze strany dodavatele dochází k uzavření kupní smlouvy.

2.3 Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě nesprávně vyplněných údajů nebo z důvodu nedostupnosti zboží.

3. Ceny a platební podmínky

3.1 Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak. DPH bude účtována podle platné sazby v době fakturace.

3.2 Platební podmínky jsou sjednány individuálně při uzavření kupní smlouvy. Kupující se zavazuje uhradit celkovou částku v souladu s dohodnutými platebními podmínkami.

3.3 Zboží zůstává majetkem dodavatele až do úplného zaplacení kupní ceny.

4. Registrace a využití webového rozhraní

4.1 Pro využívání plné funkčnosti e-shopu, včetně možnosti podávat objednávky, je možná registrace uživatelského účtu (objednávat lze ale i bez registrace).

4.2 Kupující je povinen uvést při registraci pravdivé a úplné údaje, včetně IČO, DIČ (pokud je plátcem DPH) a kontaktních údajů.

4.3 Kupující nese odpovědnost za správu svého uživatelského účtu, včetně zabezpečení přístupových údajů (uživatelské jméno a heslo). Dodavatel nenese odpovědnost za zneužití účtu třetí osobou v důsledku nedostatečné ochrany těchto údajů.

4.4 V případě změn v údajích zadaných při registraci je kupující povinen bezodkladně aktualizovat své údaje v uživatelském účtu.

4.5 Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit nebo pozastavit uživatelský účet kupujícího v případě porušení obchodních podmínek nebo v případě podezření na neoprávněnou činnost.

5. Dodací podmínky

5.1 Dodavatel dodává zboží prostřednictvím kurýrní služby nebo vlastní dopravou.

5.2 Termín dodání závisí na dostupnosti zboží a bude potvrzen při přijetí objednávky.

5.3 Náklady na dopravu hradí kupující, pokud není dohodnuto jinak.

6. Záruka a záruční servis

6.1 Záruční doba se liší v závislosti na konkrétním typu zařízení a je uvedena v nabídce nebo kupní smlouvě, pohybuje se obvykle v rozmezí 24–60 měsíců.

6.2 Způsob řešení záruky probíhá v autorizovaném středisku výrobce, přičemž bezplatný záruční servis zahrnuje svoz zboží k opravě, samotnou opravu a následné doručení zpět zákazníkovi prostřednictvím kurýra.

6.3 U levnějších zařízení může být na straně zákazníka vyžadována asistence při demontáži zařízení a přípravě ke svozu (např. zabalení do kartonu či krabice). Asistence technika není zahrnuta v ceně u levnějších zařízení, ale lze ji objednat jako placenou službu.

6.4 K zakoupeným zařízením lze dokoupit rozšířené servisní služby, které zahrnují výjezd technika po dobu celé záruční doby a pravidelnou údržbu zařízení v souladu se stanovenými servisními intervaly.

7. Specifická povaha zboží

7.1 Nabízený sortiment je převážně specifický a může obsahovat zakázkové úpravy dle požadavků zákazníka.

7.2 Vzhledem ke specifické povaze zboží není možné uplatnit právo na odstoupení od smlouvy podle obecné úpravy pro spotřebitele.

7.3 Před objednáním doporučujeme důkladnou konzultaci řešení, aby se předešlo nedorozuměním ohledně specifikace a použití zboží.

8. Pozáruční servis

8.1 Dodavatel nabízí také pozáruční servis, který zahrnuje opravy a údržbu zařízení po uplynutí záruční doby.

8.2 Cena pozáručního servisu bude stanovena individuálně na základě povahy a rozsahu požadovaných prací.

9. Reklamace a řešení sporů

9.1 Reklamace budou řešeny v souladu s platnými právními předpisy a dohodou mezi stranami.

9.2 V případě sporu, který nebude možné vyřešit dohodou, bude spor předán k rozhodnutí příslušnému soudu podle místa sídla dodavatele.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1. 2024 a mohou být kdykoli aktualizovány.

10.2 Zákazník se zavazuje před zadáním objednávky seznámit se s aktuálními obchodními podmínkami.

10.3 Jakékoliv změny nebo doplňky těchto VOP jsou možné pouze na základě písemné dohody obou stran.

Přihlášení k newsletteru

KONTAKTNÍ INFO
  • Miroslav Lipavský

    56961 Dolní Újezd 635

  • (+420) 722 454 067
    info@edutabtv.cz

PŘÍNOSY PRO VÁS
Uložit
Nastavit
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našeho webu. Pokud odmítnete používání souborů cookie, nedokážeme garantovat bechybnou funkci webu.
Povolit vše
Zakázat vše
Analytika
Statistika návštěvnosti a přizpůsobení obsahu
Google Analytics
Povolit
Zakázat
Ostatní
Analýza chování návštěvníků, optimalizace
Smartsupp
Povolit
Zakázat
Marketing
Soubor technik, jejichž předmětem je obchodní strategie a zejména studie trhu.
Facebook
Povolit
Zakázat
Funkční
betweendigital.com
Povolit
Zakázat