• 0
    košík je prázdný

Software pro MŠ

Matematika - logické hádanky a úkoly z geometrie

Cena bez DPH:3 500,-
Cena s DPH:4 235,-
Cena / kg:
Matematika pro 1. stupeň ZŠ, MŠ a spec. školy
Možnosti kategorie: Software pro MŠ
Matematika - logické hádanky a úkoly z geometrie. Kromě verze určené pro žáky ZŠ zde naleznete i speciální verzi určenou pro žáky MŠ, kterou velmi dobře využijí i žáci speciálních škol. Koncepce titulu umožňuje jeho velmi snadné zařazení do rámcově vzdělávacího programu školy.
br /> Celý titul je rozdělen na šest samostatných částí, každou z nich žáky provází jedno zvířátko. V souladu s věkovým určením klademe velký důraz na motivační úvod, kterým začíná každá samostatná část programu a v němž průvodci ze světa zvířátek pomohou dětem pochopit problematiku probírané látky. Všechny úkoly jsou zadávány grafickou formou a mluveným slovem (namluvila paní Naďa Konvalinková), psaný text se vzhledem k věku dětí v programu prakticky vůbec nevyskytuje.

Hádanky tety Kozy - 8 hádanek (připraveny jsou různé varianty) s postupně upřesňovanými nápovědami, které procvičí logické myšlení.
Záhadné obrázky slona Šimona - úkoly zaměřené na procvičení pohybu a orientace ve čtvercové síti.
Úkoly medvídka Lojzíka - pro mladší děti je připraveno vybarvování jednotlivých políček podle předlohy, pro starší obsahuje také kreslení souměrných obrázků.
Tajné písmo opičky Lotynky - pro děti, které ještě neumějí číst, je připraveno luštění obrázkového písma, starší děti již budou sestavovat slova z písmenek.
Obrazce zajíce Matěje - rozlišování geometrických tvarů a jejich názvy.
Kostičky kocoura Zrzundy - rozlišování geometrických těles, rozdíly mezi plánem a skutečnou stavbou, vnímání prostoru a roviny.

Poslední, prémiovou částí, je Bludiště krokodýla Karla. Zde je cílem osvobodit uvězněné akvarijní rybičky. K tomu budou děti využívat získané dovednosti. Při řešení bludišť uplatní své kombinační a logické schopnosti.


Licencování aplikací

Některé licence se zvýhodněnou symbolickou cenou nelze prodávat samostatně, pouze společně s našimi zařízeními !!! Zároveň je třeba rozlišit o jaký druh licence se jedná: osobní, školní, multilicenci podle počtu zařízení. Nejčastěji zde vycházíme z projekční licence (instalace na 1-3 zařízení). Software pro osobní využití najdete v sekci "Osobní licence". Pozor, škola je subjekt s ičo, tedy obvykle nestačí stáhnout si ze Storu aplikaci pro individuální využití, je třeba vlastnit školní licenci. Konkrétní zadání doporučujeme dopředu konzultovat.

Způsob licencování aplikací pro školy a školky
  • osobní licence - obvykle levnější pro domácí využití, umožňuje aktivaci na jedno zařízení
  • projekční licence - umožňuje obvykle instalaci na jedno projekční zařízení (projektor, tabule, dotykový monitor) + několik počítačů pro přípravu výuky
  • multilicence - obvykle zahrnuje využití pro všechna zařízení v organizaci či komerční využití
  • dále rozlišujeme časově neomezené licence (klasické aplikace) či přístup do systému na rok (více funkcí, rozsáhlejší obsah, průběžné přidávání obsahu, podporuje více zařízení)

Co obsahuje výukový software pro školky ?

Výukový software pro mateřské školy je digitální nástroj, který pomáhá dětem učit se formou hry. Umožňuje interaktivní vzdělávání zaměřené na rozvoj základních dovedností – například poznávání tvarů, barev, čísel i písmen a předškolních dovedností.

  • přínosy pro děti - podporuje logické myšlení a kreativitu
  • výhody pro učitele - snadné plánování výuky, edukační obsah
  • vizualizace - aplikace umožňují prezentovat obsah lákavým způsobem

Co obsahuje výukový software pro školy ?

Výukový software pro školy je navržen tak, aby podporoval výuku napříč předměty, věkovými skupinami i typy škol. Jeho obsah se může lišit podle zaměření, ale obecně zahrnuje:

  • interaktivní výukové moduly: Matematika, čeština, přírodověda, dějepis, zeměpis, cizí jazyky, informatika aj.
  • 3D vizualizace a animace: Např. modely pro biologii, fyziku, chemii.
  • Testy a procvičování: Automatické vyhodnocení, zpětná vazba, možnost domácího procvičování.
  • Multimediální obsah: Zvukové nahrávky, videa, interaktivní hry, obrázky.
  • Multimediální obsah: Zvukové nahrávky, videa, interaktivní hry, obrázky.
  • Podpora pro interaktivní tabule a tablety: Většina programů funguje na dotykových zařízeních.

Typy výukového softwaru podle stupně školy

  • Mateřská škola - Rozpoznávání tvarů, barev, předmatematické dovednosti, jazykový rozvoj
  • ZŠ – 1. stupeň - Základy matematiky, češtiny, přírodovědy, interaktivní hry
  • ZŠ – 2. stupeň - Pokročilé učivo, testy, 3D modely, jazykové aplikace
  • - Odborné předměty, příprava na maturitu, jazykové kurzy, grafika, chemie

Přihlášení k newsletteru

Nastavit
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našeho webu. Pokud odmítnete používání souborů cookie, nedokážeme garantovat bechybnou funkci webu.
Povolit vše
Zakázat vše
Analytika
Statistika návštěvnosti a přizpůsobení obsahu
Google Analytics
Povolit
Zakázat
Ostatní
Analýza chování návštěvníků, optimalizace
Smartsupp
Povolit
Zakázat
Marketing
Soubor technik, jejichž předmětem je obchodní strategie a zejména studie trhu.
Facebook
Povolit
Zakázat
Funkční
betweendigital.com
Povolit
Zakázat
Uložit