Matematika 2+3
Nechybí ani velké množství variací příkladů k procvičování. Matematika 2+3 umožňuje hlubší a tvořivé pochopení matematiky, učí děti přemýšlet a řešit problémy, nejen mechanicky počítat. Učitelům poskytne mnoho příležitostí pro diferencovanou práci s dětmi a samostatnou práci žáků.
1. Přímka
3. Úsečky
4. Úhel
5. Mnohoúhelníky
6. Trojúhelník
7. Obvody
8. Rovnováha - rovnice
9. Váhy a vážení
10. Prostorová tělesa
11. Křivky
12. Závorky
13. Číselná osa
14. Desítková soustava
15. Šašek Bajtík se loučí s ponaučením...
Modelové úlohy - Žlutý Bajtík
1. Sčítání
2. Násobení
3. Hodiny
4. Stavebnice
Procvičovací úlohy - Modrý Bajtík
1. Sčítání a odčítání do 100
2. Sčítání a odčítání do 1000
3. Číselná osa
4. Diktát čísel
6. Příklady na dělen
í 7. Počítání se závorkami
8. Které číslo tam nepatří
9. Pamatuj si čísla
10. Peníze
11. Hodiny
12. Slovní úlohy
13. Kvíz
14. Olympiáda
Licencování aplikací
Některé licence se zvýhodněnou symbolickou cenou nelze prodávat samostatně, pouze společně s našimi zařízeními !!! Zároveň je třeba rozlišit o jaký druh licence se jedná: osobní, školní, multilicenci podle počtu zařízení. Nejčastěji zde vycházíme z projekční licence (instalace na 1-3 zařízení). Software pro osobní využití najdete v sekci "Osobní licence". Pozor, škola je subjekt s ičo, tedy obvykle nestačí stáhnout si ze Storu aplikaci pro individuální využití, je třeba vlastnit školní licenci. Konkrétní zadání doporučujeme dopředu konzultovat.Způsob licencování aplikací pro školy a školky
- osobní licence - obvykle levnější pro domácí využití, umožňuje aktivaci na jedno zařízení
- projekční licence - umožňuje obvykle instalaci na jedno projekční zařízení (projektor, tabule, dotykový monitor) + několik počítačů pro přípravu výuky
- multilicence - obvykle zahrnuje využití pro všechna zařízení v organizaci či komerční využití
- dále rozlišujeme časově neomezené licence (klasické aplikace) či přístup do systému na rok (více funkcí, rozsáhlejší obsah, průběžné přidávání obsahu, podporuje více zařízení)
Co obsahuje výukový software pro školky ?
Výukový software pro mateřské školy je digitální nástroj, který pomáhá dětem učit se formou hry. Umožňuje interaktivní vzdělávání zaměřené na rozvoj základních dovedností – například poznávání tvarů, barev, čísel i písmen a předškolních dovedností.
- přínosy pro děti - podporuje logické myšlení a kreativitu
- výhody pro učitele - snadné plánování výuky, edukační obsah
- vizualizace - aplikace umožňují prezentovat obsah lákavým způsobem
Co obsahuje výukový software pro školy ?
Výukový software pro školy je navržen tak, aby podporoval výuku napříč předměty, věkovými skupinami i typy škol. Jeho obsah se může lišit podle zaměření, ale obecně zahrnuje:
- interaktivní výukové moduly: Matematika, čeština, přírodověda, dějepis, zeměpis, cizí jazyky, informatika aj.
- 3D vizualizace a animace: Např. modely pro biologii, fyziku, chemii.
- Testy a procvičování: Automatické vyhodnocení, zpětná vazba, možnost domácího procvičování.
- Multimediální obsah: Zvukové nahrávky, videa, interaktivní hry, obrázky.
- Multimediální obsah: Zvukové nahrávky, videa, interaktivní hry, obrázky.
- Podpora pro interaktivní tabule a tablety: Většina programů funguje na dotykových zařízeních.
Typy výukového softwaru podle stupně školy
- Mateřská škola - Rozpoznávání tvarů, barev, předmatematické dovednosti, jazykový rozvoj
- ZŠ – 1. stupeň - Základy matematiky, češtiny, přírodovědy, interaktivní hry
- ZŠ – 2. stupeň - Pokročilé učivo, testy, 3D modely, jazykové aplikace
- SŠ - Odborné předměty, příprava na maturitu, jazykové kurzy, grafika, chemie