košík je prázdný
Asistenční servis u zákazníka
Cena bez DPH:7 200,-
Cena s DPH:8 712,-
Cena / kg:
Asistence u zákazníka
Možnosti kategorie:
Asistenční služby
Asistence s dotykovým zařízením u zákazníka. Lze zakoupit společně s výrobkem (případně je možné zahrnout cenu asistence do ceny výrobku) a předplatit si návštěvu technika na budoucí období. Asistenci lze využít na fyzickou kontrolu, sezónní kontrolu, údržbu, školení, servis, opravu zařízení, která nespadá do záruky, případně jiné budoucí služby dle dohody. Vhodné v situacích, kdy potřebujete zahrnout do současného rozpočtu budoucí služby. Zahrnuje výjezd a servis na místě, platí pro zákazníky v rámci ČR (v ceně je zahrnuta doprava). Rozsah lze individuálně smluvně nastavit. Platnost balíčku 5 let.
Rozsah služeb asistence:
Rozsah služeb asistence:
- servis u zákazníka v rámci ČR (časový rámec na místě cca 4 hodiny)
- kontrola zařízení a stavu sestavy (utažení šroubů stojanů, konzolí, držáků)
- kontrola hardware, zátežové testy, případně vyčištění a optimalizace
- kontrola stavu elektroinstalace, kabeláže
- instalace software, hardware, výměny komponent
- školení, asistence
- služby související s modernizací
- možnost předplacení služeb
Licencování aplikací
Některé licence se zvýhodněnou symbolickou cenou nelze prodávat samostatně, pouze společně s našimi zařízeními !!! Zároveň je třeba rozlišit o jaký druh licence se jedná: osobní, školní, multilicenci podle počtu zařízení. Nejčastěji zde vycházíme z projekční licence (instalace na 1-3 zařízení). Software pro osobní využití najdete v sekci "Osobní licence". Konkrétní zadání doporučujeme dopředu konzultovat.Způsob licencování aplikací pro školy a školky
- osobní licence - obvykle levnější pro domácí využití, umožňuje aktivaci na jedno zařízení
- projekční licence - umožňuje obvykle instalaci na jedno projekční zařízení (projektor, tabule, dotykový monitor) + několik počítačů pro přípravu výuky
- multilicence - obvykle zahrnuje využití pro všechna zařízení v organizaci či komerční využití