košík je prázdný
Asistenční servis u zákazníka
Cena bez DPH:6 000,-
Cena s DPH:7 260,-
Cena / kg:
Asistence u zákazníka
Možnosti kategorie:
Asistenční služby
Asistence s dotykovým zařízením u zákazníka. Lze zakoupit společně s výrobkem (případně je možné zahrnout cenu asistence do ceny výrobku) a předplatit si návštěvu technika na budoucí období. Asistenci lze využít na fyzickou kontrolu, sezónní kontrolu, údržbu, opravu zařízení, která nespadá do záruky, případně jiné budoucí služby dle dohody. Vhodné v situacích, kdy potřebujete zahrnout do současnému rozpočtu budoucí služby. Zahrnuje výjezd a servis na místě, platí pro zákazníky v rámci ČR (v ceně je zahrnuta doprava). Rozsah lze individuálně smluvně nastavit.
Rozsah služeb asistence:
Rozsah služeb asistence:
- servis u zákazníka v rámci ČR (časový rámec na místě cca 4 hodiny)
- kontrola zařízení a stavu sestavy (utažení šroubů stojanů, konzolí, držáků)
- kontrola hardware, zátežové testy, případně vyčištění a optimalizace
- kontrola stavu elektroinstalace, kabeláže
- instalace software, hardware, výměny komponent
- služby související s modernizací
- možnost předplacení služeb
Licencování aplikací
Některé licence se zvýhodněnou symbolickou cenou nelze prodávat samostatně, pouze společně s našimi zařízeními !!! Zároveň je třeba rozlišit o jaký druh licence se jedná: osobní, školní, multilicenci podle počtu zařízení. Nejčastěji zde vycházíme z projekční licence (instalace na 1-3 zařízení). Software pro osobní využití najdete v sekci "Osobní licence". Konkrétní zadání doporučujeme dopředu konzultovat.Způsob licencování aplikací pro školy a školky
- osobní licence - obvykle levnější pro domácí využití, umožňuje aktivaci na jedno zařízení
- projekční licence - umožňuje obvykle instalaci na jedno projekční zařízení (projektor, tabule, dotykový monitor) + několik počítačů pro přípravu výuky
- multilicence - obvykle zahrnuje využití pro všechna zařízení v organizaci či komerční využití